March 8, 2011

Ada Je Yang Dia Buat

mcm2 da wei kerenah miqhael skang.. aku yang baru tak tengok dia seminggu pun mcm, ‘hahhhh?? ape adik buat nie??’

biasa lar kan, budak2 nk membesar.. sume benda dia nk menerai.. jumaat mlm tue akak aku ada bwk balik sticker mcD.. pnye lar dia seronok kan..

IMG02817-20110304-2119

itu kat tangan dia baik da dia kopek sticker tue.. pastu suka hati je nk ngap dlm mulut..

laju je lar mak ngah dia nie do ‘haaaaahhhhhhh’.. terus dia tak jadi msuk mulut.. bila aku diam, dia try lagik nk masuk mulut.. memang dok men ‘haaaaaaahhhhhhhh2’ jer ngan dia.. hihihihiih..

IMG02819-20110304-2121

muka terpaksa pulangkan sticker yang dia nak makan tue pada aku.. dengan harapan wat muka kesian mcm nie, dpt lar main smula sticker tue kan.. kim slm lar yer nk dpt smula.. hehheeh..

IMG02820-20110304-2121

sbb da xboleh men msuk mulut, dia belasah men renyuk2 sticker tue hah.. suka ati lar A’el yerk.. asalkan tak makan.. benda tue pun bukan untuk makan..

nie pantang dpt ape sume nk dimasukkan dlm mulut.. =p

pastu kesian dia men renyuk2 tue, aku cbut lar 1 sticker tue lekatkan kat dahi aku.. laju kooooo dia dtg kat aku.. sbb nk cbut sticker tue dari dahi aku.. hahhaha..

dia da diri depan aku, saje mendengki dia, aku gelengkan kepala laju2.. kemain sakan dia gelak.. hihhih.. gelak mmg lar gelak yer.. tapi bila dia da geram sbb tak boleh kopek sticker tue, terus dia cakarnya muka aku.. cpt betul tgn dia..

dia da puas main malm tue, kemain payah okeh dia nk tdo.. kol 11 lebih baru dia nk lelap.. tue pun lepas akak aku angkut dia bawak masuk bilik..

=)

2 comments:

SURIA AMANDA said...

wah..budak tecik ni dah besar la...hensem dah ni...

yaTy ♥ said...

lisa,
makin besar makin mcm2 perangainya..
hehehe..