March 3, 2011

Ramai Seafood!

balik dari futsal tue, ingtkan nk p singgah pasar tani.. tapi malas lar pulak.. ngan busuk2 masyam punya bau tue kan.. hehhehe.. jadinya terus balik umah.. bila da balik umah tue, smentara nk mandi, layan lar novel skjp..

tgh syok2 layan novel tue, ain call aku.. ajak p makan.. laju2 lar aku mandi bersiap segala kan.. dia dtg pick up aku.. owh, futsal ptg tue dia takde.. coz dia p settlekan hal2 nak kawin dia tue..

pkir pnye pikir, x tau nk makan mana, ktorang pegi je blakang Presint 14 tue.. so benti kat kedai makan ramai seafood nie..

slalu asik pegi Perantau ngan tmpt ikan bakar tue jerk.. so kali nie kasik tukar tmpt.. kat sini pun ramaiiiiiiiiiii orang gak!

mine!3641

nie pilihan menu ktorang.. ada telur bungkus, tomyam cmpur, ayam masak merah.. pastu ada kailan ikan masin.. tapi time nie kailannya tak smpai lagik.. heheheh..

aku amek air limau ais.. batuk da kong kong pun nk jugak telan ais.. ubat2!! hhahhaa..

mine!3642

mak cik nie kelaparan yang amat.. makan pagi jer.. tgh hari dia tak makan.. ater da berlari2 ke hospital utk ujian HIV sume kan.. tue yang malam gagau lapar nya..

da habis makan, masa dok ratah2 lauk yang tinggal, ada lar sorang mak cik nie datang jual kerepek.. owh, da tua okeh mak cik tue.. sian jer tengok dia bwk beg plastik besar kerepek tue.. so, ktorang pun beli lar.. 3 bungkus Rm10.. ktorang amek 6 bgkus.. ain amek 4, aku amek 2..

makan mlam tue 100% ain support.. ngada tau minah nie.. aku hulur duit bukan dia nk amek pun.. da lar dtg pick up aku.. next time on me okeh!

=))

No comments: