March 9, 2011

Ituw Saya!

remember my entry yang nie?? hhehehe..

hah, ingt tak?? ingat tak?? kalo aku tempek pic nie sure korang ingt..

IMG02859-20110306-1145-1

hah, kan kan?? ingat da kan?? hehehhehe..

ye2.. tue aku 19 tahun yang lepas..

giler pnye terbahak2 ketawa ktorang 3 beradik ahad lepas.. muhahahha.. ater, dok kemas2 bilik smua, skali terbukak bekas simpan buku2 time study tue.. pastu tibe2 je my sis ckp..

ehhhh.. nie kena simpan nie.. kenangan seumur hidup.. dia da gelak2 da time nie.. aku dok kendong miqhael.. budak tue kan sibuk nak mengemas sama.. BIL aku pun tanya lar.. ape tue??

terus akak aku tunjuk kat BIL aku.. nk tau tak akak aku tunjuk ape??

IMG02860-20110306-1146

hah, nie hah.. certificate aku tadika dulu.. tahun 1992.. giler berzaman dah.. tah cmne leh tersumbat kat umah akak aku tah lar..

BIL aku terus gelak je tengok.. siot betul..

eh, korang nk tau tak?? tue sume akak aku pnye keje okeh.. ada ke adik dia nk g amek gmbar utk sijil nie jer pun dia p taram mekap kat muka aku mcm aku nk p buat opera cina..

da lar time tue duduk 2 beradik je dlm bilik.. kuar2 bilik ibu aku terus pekik?

ape korang 2 beradik buat nie?? da2 g basuh mukaaa tue..

korang bayangkan lipstick merah mak aku dolu2 tue p tenyeh kat aku.. kening adik dia da sedia lebat pun dia p taram lagik ngan celak! muakakakakka.. gilor betul..

time nie aku baru 6 tahun.. akak aku darjah 3.. 9 tahun.. tue korang tak tengok lagik gambar time dia mekapkan aku utk wat persembahan time tadika..

da lar menari zapin, aku terus feeling aku lar budak paling comel ngan hasil mekap akak aku tue..

nnti balik jb, kalo smpt aku amek gambar2 tue yerk..

=)

1 comment:

sw33tdarling said...

wahh still simpan erk.. bagusnya... akak pun ada lagi rasanya, mak yang simpan