March 1, 2011

1 Jam Punya Shopping!

hari ahad adalah hari yang membosannnnnnnnnkkkkkaaaaaaaaannnnnn!! sungguh lar.. aku rasa bangun tdo tue terus nk kol 8 malam jer.. padahal baru 8 pagi.. hahhahahaa.. padan muka.. sape suh bangun awal kan..

bangun tdo terus layan vcd.. marniey bukak citer vampire diaries.. hhahahha.. pastu dia smbung tdo, aku layan sesorang.. =p

dlm kol 11 cmtu marniey da kuar datinggggggg.. aku tinggal sorang2.. kol 12.30 layan melodi.. habis melodi terus siap2 g alamanda..

IMG02770-20110227-1931

kat alamanda takde nya aku nk singgah mane2 da.. mmg terus tuju masuk care4.. pegi tmpt2 biskut tue sume.. gapai lar pape yang patut kasik masuk dlam bakul..

pastu g carik milo fuze 3 in 1.. kasik rembat 1 paket terus.. then g carik shampoo.. settle sume terus Q g bayor.. hehhehe..

few days nie tekak aku tak berapa nk best sgt.. so bila dpt mcm sup2 tue mmg syooookkkk lar sgttt.. tapi nk menapak ke food court punya lar malas kan.. aku singgah kfc jer..

kfc kan ada nasik ayam.. ada sup gak.. so boleh lar kasik lalu kat tekak nie hah..

settle kat kfc, g bayar parking terus balik.. kol 2 g alamanda, kol 3 aku da smpai umah.. laju kan aku shopping.. hahhaha..

balik umah makan kfc smbil layan citer korea.. pastu meroyan sesorang dlm umah.. hhahaha..

IMG02771-20110227-1931

malam plak layan citer korea smbil makan rocky.. makan rocky nie sure lar ingt kat miqhael.. sbb budak tue kalo makan nie, laju je dia patah2kan.. comot nya jangan crita lar kan.. habis mulut ngan coklat.. hihihi..

so, thats my boringggggggggggggggg weeeeeeekkkkkkkkeeeeeeeeennnnnnndddddddddddd!!!

=)

No comments: