February 28, 2011

Agak2 Ape Dia Buat??

IMG02767-20110224-1944

agak2 korang ape dak kecik nie buat time duduk atas aku nie?? huhuhu..

aku dok men jong jong inai kat kaki dia.. smbil aku cucuk2 tapak kaki dia.. dia pun tertolak2 lar tangan aku tak bagi usik tapak kaki dia..

skali tah mana dia dpt idea tah, sedapppppppppppppppppp je dia menarikkkkkkkkkkk rmbut aku!!

huarrrgggghhhh!! sakit okeh.. da lar tarik sepenuh perasaan.. muka kemain excited lagik.. terus tak jadi jong jong inai kat kaki dia lagik.. hahhaha..

takde nye dia tarik skali da lepas yerk.. aku da tak usik kaki dia pun dia tarik lagik.. tue muka tengah mencarik rmbut yg mana nk tarik lar tue.. pastu pandai tau, mentang2 sekali dia genggam byk rmbut aku, terus divide bagi tngan kanan skit, tangan kiri sikit.. sabar je lar tau..

padan ngan muka aku pun.. g men kaki dia sape suh kan!!

=p

No comments: