February 14, 2011

No 3nTrY!

salam n gud afternoooooooooooooonn!!

lappy tertinggal lorh hari nie..

entry yang aku da draft dlm tue tak dpt nk publish..
**sobs sobs sobs**

jadinya tiada entry bebelan aku untuk hari ini..

sekian terima kasih..

eh jap nk bgtau, pagi tadi aku lmbt msuk ofis.. sbb keter akak aku tetbe lock nye jadi biol.. aku tekan alarm keter mmg tak function da.. **ari jumaat ari tue elok je ko kecik kecok smua kan**

sudahnya kena lar guna kunci.. tapi still dia tak boleh gak.. coz bila aku pusing kunci dia, lock dia naik then turun smula.. nk tak nak roger lar BIL aku.. sib bek dia ngan akak aku cuti ari nie.. kalo tak mau nngis aku kat parking keter tue!

bila BIL aku turun, dia pusing kunci then hold kunci tue, terus bukak pintu keter.. coz kalo biarkan kunci tue nnti dia lock smula.. pastu dia buat hal tak mau start plak.. **nak nngis okeh.. time tue da kol 7.30 tau**

BIL aku gak yg tolong kasik start keter tue.. tue pun percubaan kali ke bape tah baru dia hidup.. pastu bila aku da siap2 nk gerak, tetbe dia men blink blink ngan aku plak.. ape kah ko ingt kte mau ke disko kereta oiiii?? wa mau p kilija lorrrhhh.. takmau lar blink2 mcm tue..

col lagik BIL aku.. hahhahah.. bila dia smpai, sib bek keter blink2 lagik.. so dia kater biar dia test bwk dlu.. bila dia da test okeh je.. takde bunyi paper pun.. aku pun okeh je lar.. bwk je lar g keje.. 7.45 kau baru aku mulakan perjalanan.. otw tue msg bos aku ckp lambt skit..

sib bek dia tak wat hal tetengah aku drive tue dia bunyi alarm ke kan?? ater, ari tue lock guna alarm, tetba pagi nie bukak tak guna alarm, guna kunci..

esok BIL mau bwk p kedai.. msuk ofis tadi bos tnye gak kenapa.. aku pun crita lar.. then dia kater, keter dia pun penah mcm tue.. dia kata kena tukar remote alarm tue.. esok pandai lar BIL aku nk tukar ape.. muahahaha..

wahai SAA.. balik petang kang tak mo wat hal yerk.. =)

eh2.. bukan aku kata takde bebelan ape2 ke hari nie?? hahahaha.. okeh, sekian saja bebelan saya utk hari ini.. bertemu lagik di lain waktu..

owh btw, salam maulidur rasul buat semua.. =)

=p

No comments: