February 9, 2011

Ehem Ehem =)

IMG02537-20110203-2211

before

*

*

*

*

*

*

IMG02550-20110205-1933

after!

ehem!! ehemmmm!!!

**wink! wink!**

=)

10 comments:

sw33tdarling said...

soalan pertama: tangan siapa?

HarLisz said...

soalan kedua: aku pun nk jugak mcm tu? bole ko tlg aku x mcm dolu2 ko pakaikan aku inai?

Me said...

soalan ketiga : boleh aku tumpang inai yg ko bakal bancuhkan utk lis tu tak??mak teringin pulak nk jd pantin baru..hehe

yaTy ♥ said...

kak amy,
tangan saya!
=)

yaTy ♥ said...

lis,
mau mcm nie jugak ek??
kena lar tunang or kawin..
hahhahaha..

yaTy ♥ said...

bet,
boleh2..
lepas ko beranak ek..
tapi aku amek upah tau..
wat side income..
mau??

Lyn Yusoff said...

dah cam pengantin dah.
tak jemput pun :/

HarLisz said...

boleh la kak teringin nak tgn mcm tu jgk..huh..jom bet kita serbu umah yaty..haha..paksa jgk dia pkaikan kita inai..

yaTy ♥ said...

kak lyn,
xda nye pengantin..
saje gatal tangan pakai inai..
=)

yaTy ♥ said...

lis,
kalo nak gak sila buat booking yerk..
hihihi..