February 22, 2011

UberTwitter to UberSocial!

yeeeeeeeaaaaaaahhhhhhhh!! setelah beberapa hari meroyan bila UT xblh pakai.. akhirnya, da boleh digunakan smula..

cuma skang nama sajer berbezaaaaaa.. dlu UT.. now US.. tak kesah lar ape nama pun.. yang penting kaler background tue boleh ubah2.. of coz lar ai amek pinkkkkkkkkkkkkkkkkk kalerrrrrr!! huhuhu..

munch_2011_02_21_222000

dari pagi smlm dok gigih aku nk download US nie.. asal open link yang US bagi jerk confirm timed outtt!! hangin aku..

sudahnya aku google sajerk.. laju giler okeh dia open yang google nie.. so aku donlod dari link google jerk.. bila da berjaya download, boleh plak dia pnye alert tak functionnnnnn!!! aisayyyyy, tensioooonnnn di situ.. hahahhaha..

munch_2011_02_21_221905

sudahnya malam tadi keje aku mendelete n mendownload smpai alertnya berfunction.. hahhahah.. gigih kannnnnn??

munch_2011_02_21_210732

skang boleh tweeeeeeeeeeettttttttttttt ngan hati yang gumbiraaaaaaaa lagik menyeronokkkkkkaaaaannnnnn!!

tq lar pada team ubertwitter / ubersocial.. coz laju je tindakan diorang nk up kan smula UT/US nie..

eh2.. sape2 yang ada twitter, meh lar kte bertweet bersama2 yerk.. jgn lupa follow aku ek @yatybeckham

=)

No comments: