February 10, 2011

Kain Lagi..

settle segala rawatan resdung n bekam tue, ktorang terus gerak g JB!! ibu aku ajak g Jakel.. so ke sana lar kita yerk.. nie pun siap salah jalan.. ater byk sgt fly over nye berlapis2.. g masuk slah laluan plak.. kena lar u turn yerk!

IMG02529-20110203-1727

ibu aku carik kain utk buat baju time kazen aku kawin bln 5 nie nnti.. kaler turqoise! pusing pnye pusing dlm nie sib bek jmpe gak yang cantik..

RM88 sepasang! so ibu aku amek yang tue..

eh2.. aku pun terbeli gak kain pasang! hhahahahah.. tapi sepasang je lar.. aku beli kain cotton sajerk.. RM29 sepasang.. boleh lar tue.. wat g keje..

masalahnya, kain pasang bertimbun da nie.. tapi tak tau nk anta kat sape.. huhuhuhu..

sape reti jahit baju?? meh2 kasik tau.. aku nk buat baju kurung jerk.. ater hari2 g keje kena baju kurung kan..

IMG02532-20110203-1730

budak kecik nie kemain laju je nk mencapai spek daddy dia.. sabar adik eh, nanti daddy beli spek utk adik..

eh2..  bukan da beli ker?? hehehheeh..

later aku story spek budak kecik nie..

=)

No comments: