February 23, 2011

2 Babiesssss!

hari jumaat last week, lepas balik keje.. terus aku g umah kak lily..

actually dia ada wat majlis utk baby dia hari sabtu malam.. tapi da aku kena jaga miqhael kat shah alam.. x dpt lar nk dtang kan.. so dtang lar aku menjengah hari jumaat tue..

smpai umah kak lily dalam kol 6! dia ngan bby dia je kat umah.. hsband n mak dia g beli barang masak utk majlis tue.. anak2 lagik 3 orang p main kat taman..

so, da alang2 aku ada tue, kak lily tepon skali si liza.. suh liza dtg umah bawak anak dia.. eh, dorang berdua nie dlu housemate masa kat umah lama.. pas 2-2 da kwin baru berpecah.. masa za bersalin dlu, aku tak smpt nk g jenguk.. coz time tue membizi ulang alik shah alam.. hahhahaha..

IMG02694-20110218-1833

Nur Alisya.. tdooooo jer dia tau.. nie anak kak lily no 4.. skang nie dlm proses berpantang lagik.. alisya lahir 10 februari ari tue.. sehari sebelum bufday kak lily..

owh, sebiji rupa ayah dia okehhhh!! bengang je kak lily.. hahhahaa..

IMG02696-20110218-1839

ini plak anak liza.. ape ke nama nya.. lizaaaaaa.. sila tinggalkan nama anak ko kat komen aku ek.. nnti aku kasik update dlm entry nie.. hahhaha..

tapi panggilnya Ika sahaja.. yang aku tau Ika tue singkatan dari Mustika.. eh, betulkan?? hahhaha..

Ika da 4 bulan.. omaknya dok mekak2 sbb anaknya tak mau minum susu dlm botol.. wpun susu tue susu badan, tapi kalo dalam botol mmg dia tak mau.. dia nk bergayut je kat tetek omaknya.. hihihhii..

IMG02697-20110218-1840

panjang okeh Ika nie.. pastu da sibuk2 nk memusingkan badan.. kalo pegang dia, terenjut2 dia tau..

bila da smpai si liza nie, mmg macam2 lar topik yang keluar.. minah tue sengal bnyk gak.. nama je da jadi mak orang.. hahhahah..

lepas nie aku tunggu mira, ekin n betty plak beranak.. tetiga tue pun coming sooooooonnnn.. paling dekat nie mira ngan ekin lar.. betty dalam bln 7 nnti.. huhuhuhu..

syyyiiiooookkkkk ada bby ramai2 nie..

=)

2 comments:

~@mOi ~~ said...

hahahahahahaha... ade jugak gamba si kenitt ni.. np tak upload gamba aku! omaknya yg cantikk ni!!
p/s- ko tu cepat kawen! ika n alisya nk kawan!

yaTy ♥ said...

aaahhhh..
gambar omaknya x payah..
wat penuh memory aku jerk..
muahahaha..

kawin?? nnti2 lar ek..
hahhaha..