February 25, 2011

Kebengangan!

hari nie dok gasak entry miqhael jerk.. hahhaha.. nasib lar yerk.. entry dia je yang penuh kat draft aku.. hihihih..

2 malam berturut2 dia kena kepit ngan aku.. ater, x duk diam sangat.. kepit je lar..

IMG02750-20110220-2100

nie hari ahad malam isnin.. muka dia yang aku tak tahan.. da dia bising2 pun aku tak lepas2 kan jugak.. korang tau dia buat ape??

dia pukul paha aku okeh! dengan harapan dia pukul2 tue aku akan lepaskan lar dia.. hohooho.. kim slam lar mak ngah nk lepaskan awak tau.. stakat tepuk2 paha mak ngah yg mcm godzila nie, tak berasa pun.. hihihhii..

akak aku bantai ketawa jerk.. dia hulur2 tangan suh akak aku amek pun, akak aku wat dek.. dia da ngantuk betul2 baru aku passing kat akk aku..

IMG02764-20110221-2150

nie plak hari isnin mlm selasa.. sama jugak mcm malam sebelum nye.. bising je mulut mokak2 suh aku lepaskan.. tapi tak dapekkkk jugak..

malam2 berikutnya tak sempat nk kepit dia.. sbbnya lepas maghrib je dia da bantai tdo.. smpai pagi hari.. coz kat umah mak cik yang jaga dia tue dia tdo sekejap sangat.. tue pasal malam hari dia pnye letih mcm org bertukang di siang hari..

=p

No comments: