February 28, 2011

Ke‘frust’an :(

aku ada ckp kan dlam entry2 sebelum nie yang bln februari nie mmg aerobik ktorang ke laut sesungguuuuuhhhh!!

pastu konon2 last week nk all out gegiler kan?? pun hampagassss gakkk!! muahahhahahaha..

IMG02765-20110222-1731

last week hari selasa je ktorang jejak KBS.. konon2 excited lar coz hari slasa ngan rabu kan instructor **tettttttt** tue kan.. huhuhu..

excited punya excited, skali frusttttt menonggenggggg!! aternya instructor tue tarak.. ganti instructor lain.. terus mood larikkkkkk.. hihihii..

**nampak sgt niat da ke lain** hahhaha..

skang pun ngah membizi ngan futsal.. kalo time training tak clash ngan time aerobik, dedua lar pegi.. kalo clash, mmg kena tuju futsal lar.. x kisah lar, dedua pun exercise..

infact aku men futsal aku berpeluh kaw2 dari aku g aerobik.. hihihi.. betullll.. kekadang tue baru nk start peluh keluar, da msuk time utk cooling down.. terus peluh aku pun dowwwwnnnnn jerk.. segan nk kuar..

cuba kalo men futsal.. baru lari ulang alik da macam kena kejar ngan rimau je berpeluhnya.. huhhhuh..

nvrmind lar.. dedua pun benda yang sihat!

=)

No comments: