February 16, 2011

RayBan 4 Him?

hari ahadnya plak, ktorang ke Subang Parade.. coz my sis ngan BIL aku nk carik present utk bufday Zara..

masa smpai sini, p carik kedai spec dlu.. coz nk cuci spec ayah aku yg da berbelas tahun tak di cuci ituw.. smbil2 tue nk suh amoi tue ketatkan skrunya smula..

IMG02577-20110206-1743

IMG02578-20110206-1744

ini budak adalahh frussssssssstttttttttt n bengangggg sesangat sbb kena duduk dlm stroller.. da lar kena duduk dlm stroller, siap kena pasang lagik sgala menatang tue sume..

awak da melasak lar A’el.. tue pasal kena pakai segala safety tue sume.. kalo tak nnti awk turun lagik dari stroller tue mcm kat tesco dlu.. owhhh.. nehi2.. cannot okeh!!

eh, korang tau tak.. masa akak aku pasang kan segala belt tue, boleh tak dia pasang terbalik.. so aku bukak lar smula.. yang miqhael nie agaknya dia ingt aku nk bukak terus kan.. so bila aku pasang kasi betul smula, dia pnye geram boleh dia gigit tangan aku.. sabor je lar tau.. sib bek baru gigi bawah je yang tumbuh.. so tak merasa sgt lar gigitan dia tue.. hehhehe..

IMG02586-20110206-1754

budak yang membosan duk dlam stroller lama2 tapi stroller tak gerak2.. hahahhaha.. kemain besor ko menguap adik oiiiiiii..

eh, sementara nk tunggu amoi tue cuci spec tue sume, dia tnjukkan gak kat BIL aku spec Ray Ban utk budak2..

ape lagik, wajib lar test kat miqhael kan.. hahahaha..

IMG02581-20110206-1748

terbaik pnye posing okehh.. ahhahaha..

sesuai lar tue.. stroller merah hitam.. spec pun merah hitam.. huhuhu..

agak2 BIL aku beli tak?

**wink wink**

No comments: