February 8, 2011

Balik JB!!

30hb Jan adalah sangat2 aku nntikan.. sbbnya nk balik JB!! hahahhaha.. aku amek cuti 31 ngan 2hb! alang kepalang nk balik JB baik cuti lama skit.. baru berbaloiiiiii..

so, pagi 30hb tue akak aku ngan BIL aku anta kat area Kerinchi tue hah.. aku da jnji ngan anak jiran aku tunggu kat situ.. coz aku balik tumpang dia..

alang2 nk hantar kat situ, ktorang pun g bekfast kat situ terus..

IMG02399-20110130-0934

holoholoholo.. anak buah sape comelllllll sgtttttttt nie??? hahhahaha..

pagi tue kan hujan.. so malas nk amek payung dlm bonet keter, aku ikat je napkin miqhael nie kat kepala dia.. atleast bertutup gak lar kepala dia dari kena hujan..

nie masa nk turun dari keter g kedai bekfast tue.. terpusing2 kepala dia time aku nk ikat napkin tue..

IMG02403-20110130-0956

smpai kat tmpt mkan kasik tanggal je napkin tue.. dia nie kan pantang ada ape2 kat rmbut dia.. laju je dia menarik..

ktorang bekfast kat area yang dekat ngan stesen U tue..

aku ngan BIL aku amek nasi lemak bungkus.. akak aku makan bakso.. tapi serius smbal nasi lemak dia mmg tak sedaaaapppppppp!!!

IMG02408-20110130-1000

settle bekfast terus challo ke kereta smula.. budak kecik nie kena lar tutup gak kepala nye..

kalo tadi masa nk turun keter, ala2 cik kiah g pasar raya.. time nk nek keter plak ikat ala2 awie rock! hahhahaha..

so aku tunggu anak jiran aku tue dalam keter jer.. coz dia dari damansara nk p amek kwn dia kat UM dlu, pastu baru amek aku..

IMG02411-20110130-1014

dalam keter turn dak kecik nie plak makan.. kasi dia makan LIGO tue jerk.. kemain lar dia suka.. tak menyempat2 akak aku nk gigit kasi kecik.. laju je dia da tarik kotak kat tangan akak aku..

IMG02414-20110130-1016

biasa lar yerk. budak lelaki nie lasak dia lain skit.. aku pun kadang2 berserah je lar ape dia nk buat.. hahahhaha..

suka explore sgt lar budak nie.. tue yang tonggeng tue bukan ape.. dia dok nk capai botol air kat bawah tue..

gerak dari area Kerinchi nie dlm kol 10 lebih gak lar..

IMG02415-20110130-1038

then benti kat drive thru mcD.. diorang lum bekfast lagik.. so drive thru sajerk.. aku mintak hashbrown sajerk.. ngan kopi panas..

sepanjang perjalanan dari KL ke JB mmg hujan semedang! aku dok layan baca novel.. hehhehe..

ktorang benti makan kat RnR Pagoh.. aku just beli waffle sajerk.. malas lar nk makan nasi.. lauk pun kureng skit kat situ..

smpai umah dalam kol 3 lebih.. da smpai umah ape lagik kan.. belasah tdo lar.. huhuhuhu..

=)

No comments: