February 9, 2011

Happy 6th Bufday Jiha!

2nd february ari tue adalah bufday Jiha yang ke 6 tahun..

last year dia celebrate ngan family dia.. so kebetulan kali nie ktorang sume ada kan.. tapi takde lar plan yang proper pun.. sume nye men aci redah sajek.. hahhaha..

kebetulan kan aku ada g shopping ngan parents aku kat tesco.. so ada lar beli drummet n wedges tue sume kan..

malam hari slasa tue jiha dtg lar ngan mama dia sume.. so dorang da beli kek siap2.. ape lagik.. nyanyi lar lagu bufday utk budak nie kan..

IMG02437-20110201-2104

nie je yg ada.. coz yg lain sume ngah bz makan eskrim.. takut sgt eskrim tue cair.. hehehhe..

settle nyanyi lagu bufday n ptong kek baru aku p goreng segala wedges ngan drummet tue.. pastu ada gak bancuh cucur bilis adabi.. huhuhu..

bab goreng2 nie aku wat ngan adik bongsu aku..

IMG02439-20110201-2204

siap goreng sume, penuh keliling meja org duk mengadap makan.. confirm lar smpai licin kan.. hehhee..

IMG02442-20110201-2228

smbil dok makan tue, akak aku ajak main games.. tapi mmg skit jiwa lar layan games yg dia ajak main..

semua yg ada kat umah kena terlibat..

rules dia KENA TANYA SOALAN JER.. TAK BOLEH JAWAB SOALAN n TAK BOLEH BAGI AYAT PENYATA!

korang penah main tak?? skit perut okeh dok gelak jer..

contoh dia mcm nie..

akak aku : siapa paling gemuk kat sini??

sape2 pun lar : sape yang goreng nie?

org ke3 plak : hujan lagik ke kat luar?

org ke4 :bla bla bla??

kena gak bertanya.. sape yang g jawab tiap2 pertanyaan tue automatik tersingkir!

ape2 soalan yang keluar mmg kena jawab ngan soalan jugak.. tapi kalo najmi yang mmg suka menjawab tue, sume soalan dia nk jawab.. mmg dia yang keluar dlu pun tiap kali punye round!

benda nie mmg best kalo men ramai2.. and pemenangnya adalah aku.. hahahha..

IMG02435-20110201-2101

anw, Happy 6th Bufday JIHA!

blajar rajin2 n takmo nakal2..

smoga menjadi anak yang solehah utk mama n papa..

=)

No comments: