February 7, 2011

Pancitttt!

kasik pulun skali harung lar yerk citer aerobik nie.. nie time ktorang pegi minggu sblm CNY tue..

time tue aku ulang alik SA.. but still pegi gak.. coz akak aku smpai SA pun around kol 7.. jadinya aku habis aerobik dlm 6.30 smpt lagik lar nk p pick up dia.. tak yah lar aku da msuk umah pastu nk kuar balik.. bila da msuk umah nk kuar balik tue, umakaiiihhhh.. bercinta rasanya.. hahhaha..

IMG02309-20110126-1837

gmbar dalam lif KBS mcm wajib je utk ktorang.. hahhaha.. sbbnya lif dia keliling ada cermin.. huhuhu..

utk org yang giler amek gmbor sendiri mcm aku, mmg lar seronokkkkkk jmpe lif gaya gini..

IMG02297-20110125-1812

hari selasa n rabu adalah aerobik n senaman ngan instructor yang henseeeeemmmmmmm!! muahahhaha..

ain over excited okeh kalo tiba hari selasa ngan rabu.. gatal betul tunang org nie.. hihihih..

tapi serius!! pancit giler2 okeh time hari selasa ngan rabu.. drive keter pun lutut gigil2.. hahhahaha..

IMG02300-20110125-1813

hari isnin tak pegi.. sbb msing2 ada hal.. aku plak ari isnin tue nk bajet timing akak aku balik kol bape.. bila dia smpai pun dkt2 kol 7, tue yang hari selasa-khamis aku layankan aerobic nie dlu..

IMG02302-20110125-1816

owh, skang msuk gym KBS ktorang da tak bayar da RM3 tue lagik.. coz ktorang da join yang utk bulanan pnye.. smpai hati tau abg badan ketaq2 tue bagitau lambat.. kalo tak dari awal lagik ktorang da msuk yang bulanan pnye..

pendaftaran RM15 – sekali jer..

then bulan2 bayar RM30.. means yang 1st time nie ktorang kena bayar RM45 lar.. jadinya bulan feb nie msuk jer terus, tak payah bayar da.. jimat RM18 tiap2 bulan.. huhuhu.. **siap kira tue jimat bape hinggit**

petang nie cm biasa gak lar.. aktiviti berjalan gak.. coz da lama tak pegi hari isnin.. tak ingt da sape yang mengajar.. hehehhee..

=p

No comments: