March 16, 2011

Baru Nak Hegeh2??

munch_2011_03_16_110104

munch_2011_03_16_110204

munch_2011_03_16_110318

baru skang ke ko nk mintak maaf??

berguna lagik ke maaf ko skang nie??

ko tau tak ape yang ko da buat slama nie??

ko sedar tak sape yang ko tipu slama nie??

skang nie kat side aku mmg takde kompromi da lar yerk.. xpyh nk tayang muka kesian ke hape ke.. yang aku tau, ape yang aku plan nk buat mmg aku akan buat.. aku tunggu masa yang sesuai je skang nie..

2 comments:

HarLisz said...

ha..rasain la "kamu"

yaTy ♥ said...

kan?
nk sgt..
aku no hal nak membagi..