April 5, 2010

Ku sangkakan di toilet…

hohohoooho.. baru aku prasan yang entry nie da lama terperap dlm draft aku.. =)

sementara ingt nie, baik lar aku crite yerk..

ingt tak entry yang pasal akak aku tak jadi nk makan kat dlm kedai kat tesco shah alam tue?? hah, kalo tak ingt, klik kat sini ek..

masa nk tunggu dia smpai tue, dia mintak lar aku ngan BIL aku p belikan barang dia kat dlm tesco.. so, aku ngan BIL aku g lar beli.. time nk byr tue, my sis call ckp da smpai.. BIL aku ckp, tunggu lar kat bwh, ktorang da nk turun..

pas da settle ktorang byr, ktorang turun lar kat bwh tue.. tengok2 dia takde.. tepon2 pn tak dpt gak.. so aku ngan BIL aku pikir dia p toilet lar.. coz kalo kat area toilet tue, mmg tak dpt line maxis.. [aku pn tak paham nape area tue tak dpt line.. nk kata side tue duduk bwh tanah tak jugak.. hihihi..]

ktorang tunggu je lar kat tengah2 tue dlm 5 minit.. pastu aku decide p jenguk kat toilet je lar.. kot lar jadi benda tak elok ke kan.. bukan ada org pn nnti..

smpai kat toilet, ada satu pintu je yang berkunci.. aku punya gigih nk tau my sis dlm tue ke bukan, siap tertonggeng2 aku jenguk bwh tue tengok slipar org tue.. skali tonggeng tue tengok bukan slipar akak aku.. aku pn kluar lar..

skali kan, smpai kat tmpt yang BIL aku tunggu tue, aku tengok BIL aku ada kat luar kedai.. aku p lar kat dia..

along takde kat toilet pn.. cmne??

tue hah dia.. [smbil tunding jari kt arah akak aku]

korang agak2 dia ada kat mane???

mine!1540

dalam kedai emas koooooooooooo!!!

penat lar adik dia nie tonggeng2 dlm toilet.. sib bek lar 1 pintu je yg berkunci.. kalo sume ada org, mau aku tertonggeng berkali2..

bila dlm keter aku crite pasal kat toilet tue, leh dia bantai gelak sakan..

sabor je lar tau..

No comments: