April 12, 2010

Metrojaya Warehouse Sale!

hari khamis mlm ari tue, aku, ekin n tunang dia p metrojaya warehouse sale.. kali nie buat kat Stadium Putra, Bukit Jalil.. aku tau pasal warehouse sale nie pn dari my sis.. dia yang bgtau ada wat sale kat situ..

tujuan utama ktorang nk carik perfume.. coz last year masa my sis pegi mmg melimbun perfume2 yang best2..

tapikan, this year.. sggggggggttttttt mendukacitakan.. sedihhhh siottttt.. tak byk pilihan langsung.. yang ada pn perfume roxy, banana republic [ni pn tak byk pilihan], quicksilver n yang lain tah hape2 pnye pefume.. yang branded2 nan adooooo!!

eh, last year aku kirim 3 kat akak aku.. smpai skang tak habis2 lagik..

sudahnya aku shopping baju bby lagiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! hehehe..

mine!1611

sepasang lengan panjang, sepasang lengan pendek.. then ada sarung tangan n kaki disney.. baju tue sepasang RM11 sajer.. sarung tangan 1 set tue RM5.. murahhhhh sesangatttt..

mine!1613

hahhahaha.. wpun baju nie besar skit, aku bantai beli jerk.. asalkan ada pink skit2.. penting tue.. esok2 da besar skit leh pakai..

mine!1615

then aku carik bedsheet.. nie lagik lar bapak pnye murah harga nye.. dari harga RM100++ jadi RM23++ jerk.. confirm lar pink colorrrr!!

mine!1610

last skali p rembat barang make up ngan ekin.. muahahaha.. rmbg mata jap memilih kat area nie..

bedak maybeline tue – RM9.00

make up remover maybeline – RM 8.00

lip ice maybeline – RM7.00

pastu ktorang p kat tmpt yang jual make up bloop tue, tengok lar kot2 ada yang menarik kan.. kat sini je rembat 3 barang..

eyeshadow warne silver – RM 10.00

loose powder – Rm10.00

lipstick yang ikut warne darah.. yang nie dibuat dari buah naga tue.. yang lisptick nie harga dia RM20.00

maybeline n loreal pn tak byk stock sgt.. yang melimbun ada jual maskara jer lar.. loose powder maybeline mmg takde.. loreal ada.. tapi just 1 code je yang dijual..

kesimpulannya, warehouse kali nie kuranngggggg ummmpppphhhhh!!

No comments: