April 22, 2010

Baked Sweet Potato =)

hari jumaat last week, time lunch hour kan panjang.. so aku ajak ekin p Jusco Equine.. coz ada benda yang aku nk laburkan menanti kat sana.. hihihi..

da prung prang prung prang hal tue sume, da paham pape yang patut berkenaan hal tue, tengok2 jam da kol 2 gak.. so, mmg nk chow je lar dari situ, kang ada plak yang msuk lmbt kan.. da lar ekin nk kena drop aku kat ofis aku dlu..

so, masa turun bwh tue, lalu jap kat area food court dia, terperasan n teringin nk beli baked sweet potato nie..

mine!1664

ekin pn teringin nk rasa gak, so beli 2 ketul.. aku seketul, ekin seketul..

sory lar ek, pic paper je smpt nk snap.. pic baked sweet potato nye tak smpt nk snap aku da ngap.. huhuhuhu..

laporrrrrrrr koooooo.. tue yang bukak2 je terus ngappp..

nk2 plak mmg manissssss je kan.. laju je aku makan kat ofis.. tak pandang kiri kanan da.. org nk msuk jmpe bos pn aku angguk je kepala.. muahahhahah..

next time kalo makan lagik aku snap pic nye yerk..

=)

2 comments:

ftrhd said...

perghh sedap ni..yg jual kat shoping complex tu dari jauh dah bleh bau :)

yang makan x ingat dunia,
- fitrihadi.com -

yaTy ♥ said...

hehehe..
btul lar tue..
dari jauh da leh bau..
tue yang singgah membeli..
mmg sedappp..
lembut je isi dia..
=)