April 23, 2010

Mr Kaya..

hari isnin ari tue, lepas balik dari test JPJ yang aku failed tue [hhahahaha].. aku smpai umah akak aku dlm kol 4 cmtue.. padahal tengah hari da abis test da pun.. tapi sbb tunggu abg tue dtg pick up ktorang, smpai ke petang jadinye..

my sis pn ari Isnin tue dia MC, coz perut dia skit.. [alasan dia slalu mmg skit perut.. hihihi..] kesian mak yong nie tunggu aku balik baru nk g makan..

so, smpai2 umah jer, rest jap, kemas2 barang aku utk balik putrajaya.. da siap kemas sume, ktorang terus keluar pegi makan..

my sis decide nk makan kat Mr. Kaya.. [nie mcm fav port dia jerk..]

aku follow sajerkkkkkk..

mine!1744

fried rice + black pepper

nie nasik yang akak aku pilih.. ater, dari pagi tak msuk nasi, tue yang makan nasi je memasing.. tapi nasi nie mmg tak leh blah sioootttttt.. da lar kuah tue mmg black pepper.. nasik nye pun penuh ngan black pepper..

kepanasan lar anak buah aku dlm perut tue.. [eh, ada kena mengena ker?? blasah je lar ek..]

mine!1745

fried rice + telur bistik..

nie nasik yang aku pilih.. not bad lar, cuma kuah bistik tue terlampau rasa nenas sangat.. aku da lar mmg pantang ada rasa2 nenas kat lauk pauk.. hihihi..

disebabkan aku nie prihatin kat ank buah dlm perut tue, ktorang change nasik..

my sis amek nasik goreng aku tue mkn ngan kuah black pepper dia, aku amek nasik my sis mkn ngan kuah bistik tue.. tapi sbb kuah bistik tue tak besttttt, aku rembat gak kuah black pepper my sis.. hehehhe.. pedas pn pedas lar, janji aku leh makan..

mine!1743

nie minuman ktorang.. my sis pilih barli ais, aku pnye air tue aku tak ingt lar ape ke namanya.. tapi dia rasa masam2 n ada asam boi dlm tue.. mmg shedappppppp.. my fav drink kalo kat Mr. Kaya nie.. =)

disebabkan BIL aku outstation kat Bahau, so aku tak jadi blik putrajaya.. teman my sis kat umah.. t sian plak dia sesorang..

lepas da siap makan, ktorang p Tesco Extra jap.. g carik barang dpur akak aku yang da kekurangan.. hihiih..

=p

No comments: