April 1, 2010

Meatball @ IKEA..

halluuuu…

meh cini nk gtau.. selama nie kan, pegi IKEA, xpenah pn ktorang singgah kat tmpt makan nie.. slalu je pn dengar org dok cite pasal meatball sume tue kan.. tapi tak penah pn try.. kalo dari parking, nmpk poster2 meatball pn, wpun terliur takde pn rasa nk singgah tau.. sbb kat situ confirm penuh ngan org..

tapikan…

masa pegi ari sabtu ari tue, ktorang singgah kat situ dlu.. huhuhu..

ater, aku x makan lagik dari pagi kan.. kat class memandu tue pn wpun ada kantin, tapi cina yg masak.. koser lar aku nk makan..

ktorang g IKEA nie pn da pukul 5.. jadinya isi lar dlu perut aku yang da berkeroncong tue yerk.. lgpun my sis pn teringin nk rasa meatball nie..

mine!1515

smpai kat situ, terus aku ngan my sis g Q.. BIL aku p carik tmpt duduk.. sib bek Q nye tak panjg berjela..

mine!1516

nie pn ada byk pilihan kek.. tapi takde yang menarik perhatian aku n my sis.. da tue nk tertarik cmne kan, kalo da mata asik pandang tmpt meatball jerk..

mine!1517

yeahhhhh.. turn ktorang… yummyyyyy2.. =)

mine!1518

nie je pilihan aku n my sis.. meatball ktorang amk yang 10 ketul terus n 2pcs chicken wing.. then aku tambh egg tart.. pastu air 2.. ituw jerk.. cukup lar wat alas perut kan..

mine!1521

sekejapan je yer da habis.. tue last meatball utk my sis..

baru ku tau rupanya meatball nie mmg sodappppppppppp!!! kuah dia tue yang best.. sib bek dpt kuah dia byk.. kalo dpt kuah dia yang sikit, confirm aku suh tuang lebih2 lagik.. hehehhe.. =p

mine!1522

chicken wing jugak licin!!!! muakakkaka.. kalo da mmg lapor, ko letak ape pn dpn aku mmg akan licin..

=p

mine!1519

egg tart dia pn rasa not bad yerk.. sedap gak.. harga pn boleh tahan murah gak.. Rm1.26 kalo tak silap aku.. nie pn aku share ngan my sis gak..

mak yong tue pantang nmpak makanan yer, mmg dia mintak memanjang.. huhuhu..

mine!1523

okeh.. da kenyang.. muka pn da senyum memanjang.. da boleh jalan2 pusing2 dlm IKEA tue hah..

hihihiihi..

=p

4 comments:

Amiha Ayu said...

ok..one word.
TERLIUR!

nak g IKEA NOOOWW!!!!!!!!!!

yaTy ♥ said...

hahahha..
lek kak ayu..
kak ayu kan da selalu rasa meatball nie..
eh, kalo pegi belikan yaty pnye jugak yer..
hihihih..
=)

sWeEtDaRLinG said...

adoiii lama tak makan kat ikea.. last pergi ikea aritu, tengah sentap ngan hubby langsung tak singgah makan, beli karipap jer

yaTy ♥ said...

alahai kak amy..
majuk ngan hubby mkn karipap jer..
eh, karipap kat ikea tue pn sodappp.. da bpe kali da nk tapau..
asik tak lepas jer.. Q panjang sgt.. mls nk tunggu..
hehehhe..