April 13, 2010

Sabtu Malam…

aku smpai umah ari Sabtu ari tue dlm kol 8.30 mlam.. mane tak nye, habis turn sorang2 tue dekat kol 7 gak.. tue yang smpai umah pn da malam..

lepas da siap2 smula, terus follow ekin n tunang dia.. ktorang kuar p Alamanda.. g beli barang groceries umah.. beras, telur, minyak sume da habis..

sblm p msuk Care4, singgah MPH.. ekin nk carik buku utk exam dia n aku of coz lar carik novel kan.. kali nie dpt rembt 2 novel jerk.. nnti aku postkan yerk.. =) 

da settle kat MPH, terus lar ke care4.. takde nk singah2 tmpt lain nyer, terus tuju carik barang2 yang da habis stok..

mine!1622

nie je lar yang ktorang beli.. [bukan korang nmpk pn isi dalamnya kan.. hehehe..]

da selesai kat Alamanda nie, ktorang terus g kat MARDI.. kat situ ada ape ke ek namanya aku nk panggil.. ala dia mcm ala2 pasar malam or pasar tani gak..

tapi yang syok nya kat sini, korang leh p layan tengok org men drift n go kart.. perghhhh, aku dengar bunyi drift2 tue pn da geram nk p tengok.. tpi bile kena byar RM5 semata2 utk tengok org drift jer, aish membazir lar plak.. kalo RM3 okeh lar lagik kan..

ktorang p makan char kuey tiaw dlu, pastu smbung jalan2 kat area yang wat jualan tue, pastu baru g layan org men go kart.. yang go kart nie duk je lar tepi2 tebing tue nengok diorang pusing2 kat litar.. FOC jer.. tapi kalo nk main go kart tue adalar fees nye, brape?? aku tak sure plak, coz kat banner nye takde tulis fees..

sronok oooo tengok diorang men go kart tue.. kebanyakannya, main ngan geng2 diorang.. so da mcm tengok perlumbaan gak lar.. yang penting, mcm2 kerenah yang kelakar kat dlm litar tue.. mengekek2 je ktorang bertiga kat tepi tue..

sory ek, yang pasal MARDI nie aku takde snap pic.. hp aku tertinggal dlm keter.. so, next time kalo pegi lagik, aku snap bagi korang tengok k..

=)

No comments: