April 5, 2010

My Favourite Sport!

my favourite sport?? owh.. i like the topic.. huhuhu..

okeh.. sukan ngan aku mmg tak dpt dipisahkan lar yerk.. since dari skolah rendah lagik aku da aktif gak.. but aku tak lar minat bab2 olahraga nie.. aku lagik minat jenis sukan yang men2 kat padang..

lets recall back.. starting dari darjah 4 smpai darjah 6, aku mmg join mcm2 sukan.. netball, bola baling n hoki.. nie 3 favourite sport aku time sekolah rendah.. tapi yang paling aku jatuh cinta tangkap leleh sesangat of coz lar ngan netball n bola baling.. =)

then dari tingkatan 1 smpai tingkatan 5, aku just decide nk aktif 1 sukan jer.. n yes.. i choose netball.. so dari form 1 smpai form 5 mmg aku wakil sekolah utk netball..

DSCN0646

smpai lar da keje nie, aku still gak men netball if ofis ada wat games.. mcm last year, yang ktorang dpt tmpt ke-3 tue..

okeh.. masa tingkatan 2 lagik, aku da kemarukkkkkk sesangat ngan sorang footballer nie.. korang leh agak tak aku kemaruk ngan sape?? huhuhu.. semestinye lar DAVID BECKHAM!!!

owh, nie mmg pujaan hati sesangt yer.. smpai gaduh2 ngan classmate aku if diorang dengki2 aku kutuk2 beckham!! [haip2.. no kutuk2 okehhh!!] korang ingt aku nk diam ke kalo diorang kutuk2 beckham.. confirm lar aku balas kan.. aku siap bagi hadiah special lagik yerk.. owh, hadiah yang diorang dapat dari aku if kutuk2 beckham, semestinya cubitan aku lar kan..

david-beckham-adidas-wallpaper

see.. my lalink ni pn dilantik model adidas okeh.. hihihiihi..

week6_img

since da sakan beraktif ngan sukan segala bagai nie kan, of coz lar produk2 adidas action 3 nie membantu penjagaan diri sesangat especially dari segi mengelakkan bau yang kurang enak gitu..

aku sendiri ada gak produk adidas action 3 nie yerk.. nie pn da nk start training utk netball, jadi sgt lar sesuai utk menggunakan adidas action 3 nnti.. =)

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

No comments: