April 2, 2010

Lunch @ Tesco

hari ahad last week, ktorang g lunch kat tesco.. ktorang kuar pn lmbt gak lar.. kol 2 lebih cmtu.. so aku packed2 barang aku skali, so dari tesco nnti diorang terus drop aku kat komuter jer..

lunch kat food court jerk..

mine!1534

aku ngan my sis try yang linda onn punya asam pedas nie.. kat foodcourt tesco shah alam ada.. so teringin lar akk aku nk merasa..

mine!1535

nie pari bakar pilihan my sis.. dia makan ngan nasi ulam jerk.. nasi ulam tue nasi putih, then ada ulaman skit pastu smbl blacan..

aku plak tak tau nk try ape..

mine!1536

my sis suh try ayam penyet nye.. aku pun pilih je lar menu tue..

tapikan, tak berapa sedap pn.. biasa jerk… sng cite takde umppphhhh.. mayb yang sedap part2 asam pedas kot..

my sis punya ikan bakar tue pn ada bahagian yg tak brapa masak.. isinye merah2 lagik..

mine!1539

BIL aku plak pilih ikan pari bakar gak.. tapi kat gerai lain.. yang da siap pack mcm nie pnya..

smbal yang nie sedap gak.. tapi tue lar, nk tmbh smbal tak boleh.. sbb dia da bungkus siap2 dlm tue..

mine!1538

ape ke tah nama nye.. aku tak ingt da.. tapi tak sedap pn.. rasa sirappppp je lebih.. bek lar aku mintak sirap ais.. hahhahaa…

da settle makan baru ktorng p masuk tesco.. carik ape lagik kan.. carik barang umah my sis n brg bby tmbh lagik skit2..

=)

4 comments:

Lis Ismail said...

alamak kak..aku teringin sgt nk mkn asam pedas LO tu...agak2 ko sedap tak? baloi tak aku nk g mkn kat kedai dia..dh ar jauh...

yaTy ♥ said...

aku tak sure lar kak oi asam pedas dia sdp ke tak..
tapi masa aku tunggu order aku siap ari tue ada org order asam pedas..
cm sedap jerk..
kuah dia pn mengelegak lagik..
ko p lar try..
huhuhu..

Lis Ismail said...

klu agak2 baloi nk jgk g..takut g dan pulang dgn kekecewaan..waaw...tak sanggup keh..

yaTy ♥ said...

hahahah..
kesimpulannya, ko wat survey dlu yerk..
takde ke mmber2 ko yang penah try asam pedas LO tue??