April 2, 2010

Baby 3D Scan Pic..

last 2 weeks, my sis ada pegi wat appointment kat tempat yang ada wat scan 3D punya.. RM90 kot kalo tak silap aku lar..

konon2nya excited lar kan nk tengok rupa anak sulung cmne.. skali kan.. hah, skali ape?? nnti aku smbung kat bwh nie ek… hihihi…

eh jap, korang tau tak 3D scan nie cmne?? slalukan hitam putih je kan.. yang nie dia berwarna skit.. and korang leh nmpak lar hidung bby cmne.. muka dia cmne.. sume2 lar..

so, jom kte tengok ape yang my sis nmpk masa g wat scan 3D nie yerk.. =p

NH_6[1]

panjang2 kan jari bby.. nie yang aku geram2 nk gigit2 nnti.. hehehe..

korang nk tau x ape yang skali nye tadi tue??

skali kan, bby akak aku wat surprise kat akak aku.. nk tau ape surprise bby akak aku tue?? hah, korang tengok pic bwh nie..

NH_12[1]

seeee??? baik punya bersilang tangan dia kat muka tue hah.. da tue muka menempel ke tepi.. konon2 nk surprise lar yer tengok rupanya bila da kluar nnti.. =)

NH_13[1]

nampak lar skit rupa hidung nye cmne.. owh, nie tiru gaya mak dia sendiri gak.. my sis kalo da kekenyangan, bersandar tengok tv, tangan mmg letak kat kepala.. hah, bgus2, ank pn da follow posing nye.. hahahha..

NH_14[1]

my sis ckp, doc tue goyang2 kan perut dia pn, bby nye mcm tue gak.. aku rasa dia nie tdo time siang lar.. siang jarang sgt dia gerak2.. mlm kemain aktif cm nk g men bola jerk..

NH_9[1]

this is the best n paling clear yang boleh dapat..

holoholoholo.. tak sabar eeeiiiiii aku nak gomol2 nie hah..

ada gak yang video.. tapi video nye sume pendek2.. tapikan video tue kalo tengok skali harung, mmg kelakar tau.. hahahah..

jantina bby???

NH_3[1]

da terang lagik bersuluh tue hah..

its a BOYYYYYYYYY!!!!

yeahhaaaaaaa!! boleh lar BIL aku wat geng tengok bola memalam.. ater, anknye da mmg aktif mlm kan..

huhuhuhu…

=p



update : salam takziah buat keluarga Allahyarham Din Beramboi.. Smoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 beriman.. Amin..

Aku dpt tau masa dengar radio pagi tadi..

3 comments:

lily lotush said...

bestnya! clear habis jantina tu..hahhaa

yaTy ♥ said...

hahahha..
clear sgt kan..

ami said...

tumpang tanyer..kat mane kakak awak tu wat scan 3D?cam berminat jer..