April 1, 2010

Jalan2 di IKEA

mine!1526

bila da kenyang, baru lar senang hati nk jalan2 n pusing2 dlm IKEA tue.. huhuhuhu..

kali nie ktorang pegi department yang ktorang mmg nk carik barang jer..

mine!1525

masa nie kan.. akak aku wat benda tak senonoh tau kat dlm IKEA nie.. hampeh jer.. prangai cm budak2.. padahl ngah memboyot tue hah..

tue yang dia sakan gelak.. BIL aku kat blakang tue bengang je ngan akak aku nie.. hahhaha..

nsib lar yer dpt wife gini rupenye.. =p

mine!1533

dlm satu plastik nie jer brg aku.. aku beli cover utk comforter.. confirm lar yang wane pink tue kan.. pastu ada gmbr love love.. owhhhh.. i likeeeeee!! hihihi..

then ada jag utk kat umah.. umah nie takde jag, nk bancuh air ke ape nnti sush.. jag tue murah jer.. RM5.30.. pastu ada penimbang berat n tin2 yang colourful tue utk aku letak segala berus blusher sume..

then smpt carik present yang tak seberapa sgt utk kak lily.. hahhaa.. nnti orang anta ek kak lily yerkkkk..

=)



p/s : earth hour ktorang kat dlm IKEA nie.. tapi tak bergelap pn.. kang ada yang bertembung troli kalo dia tutup lampu sume kan.. huhuhu..

No comments: