April 28, 2010

Clash of The Titans – 3D..

ari sabtu, ari jalan2 carik barang.. hehheeh..

g jenjalan kat Mid Valley sajerk.. sblm start menyinggah kedai2 MV tue, g beratur beli tiket movie dlu..

nk tengok Clash of the Titans yang 3D pnye.. sib bek ada lagik tiket nye.. yeahhhhhh!!!

ape brang yang smpt aku rembat time kat MV nnti2 aku story ek..

nie nk story pasal movie dlu.. hehehe..

okeh, nie lar 1st time aku nk layan movie 3D.. slama nie mmg layan movie yang biasa2 jerk.. takde lar aku heboh2 nk tgk yang 3D pnye..

cite nie pnya lar da lama keluar kan, aku baru lar hegeh2 nk p tengok.. hehhee.. tak kira lar, jnji dpt gak nengok kan..

slama nie kan aku dok lar pk ape yang bestnye 3D tue.. aku dok bayangkan gmbar dia lagik cun dari yang biasa..

mine!1799

rupa2 nye sepanjang dlm wayang tue, ko kena pakai cermin mata 3D tue.. baru lar gmbar dia nmpak cantikkkk n clear gilerrrr.. lagik satu critenye mcm betul2 dpn mata kite sendiri..

aku try lar jugak bukak cermin mata nie masa ngah tygan movie tue, baru prasan bile bukak cermin mata nie, kat skrin tue pic nye berdouble2.. so bila pakai baru jelasss.. syoookkk gak lar.. tapi aku rimas.. hahhahah..

aku nk wat review pasal filem nie mmg failed lar kan.. tapi stakat nie aku leh layan lagik lar cite nie.. not bad lar cite nye.. tapi mcm da boleh agak da ending dia..

okeh aku tak tau nk tutup entry nie cmne..

biar je mcm nie ek.. hahhaha..

=)

2 comments:

Emylin_Izlin said...

wakaka....ko kira agi Class la beb dr aku, kira xketinggalan Lah...aku ni agi langsung tak berkesempatan nak gi tgok....

P/s : kalau orang yang sedia ada pakai cermin mata mcm ne?? kena pakai double spec ke?? walla wei....hahaha

yaTy ♥ said...

hahha..
nie pn skali je lar aku layan 3D..
pas nie layan movie biasa jerk..
hehehe..
kalo pakai spek, kna pakai double lar kot..
sib bek tak msuk kategori rabun..
=)