April 15, 2010

Burger yang menghampakan.. :(

pergghhhhh.. pnye lar lama pic nie terperap dlm draft kan.. boleh plak aku tak prasan.. hishhhh..

okeh lar, nie kalo tak silap aku masa bulan 3 ari tue..

mine!1406

adalar, 1 hari tue time cafe kat ofis nie cm da tak brape nk hidup sgt da.. makanan asik kurang jer kan.. tah hape yang owner nye dok pk aku pn tak tau da..

so, disebabkan da mls nk turun cafe tapi tengok lauk takde, aku n kak su decide lar nk p beli kat perbadanan sajer.. time lunch tue ktorang pn jalan lar kaki kedek2 p perbadanan tue..

siap lar nek bukit kat atas tue hah skit.. sib bek lar tak tinggi sgt.. ada je jalan yg elok skit.. tapi ikut sini short cut.. da tue, da tengahhari buta kan.. panas memancar jerk..

smpai kat perbadanan tue tengok2 lauk sume, cm tak brape nk layan sgt.. sudahnya ktorang pegi lar beli burger jerk..

2-2 org order daging special..

kalo korang lar kan, burger daging special tue korang bygkan mcm mane?? mesti telur nye balut burger daging kan.. btul x?? kiranya telur tue mcm da bungkus burger daging tue kan..

tapiiiiiiiii.. burger mak cik nie len skit…

mine!1408

gini hah rupenye… aisayyyy.. potong stim aku je nk makan burger daging specialll.. tak feel wei kao mkn mcm nie.. nie da mcm burger daging + benjo da hah..

sudahnya telur tue aku tolak ke tepi.. aku ratah daging nye sajerk..

sungguh2 lar menghampakan…

:(

4 comments:

Lyn Yusoff said...

gitu rupa burger nyer..
hilang selera nak makan..
lebih rela lapar klu tgk burger cam gitu. Masak burger pun cam ape da... huhuhuhu

yaTy ♥ said...

tue lar pasal kak lyn..
da lar time tue mmg ngah lapar kan..
bukak2 bungkusan burger, cmtu rupenya..
hlang selera terus..

archiguys87 said...

aduh..mmg potong stim nk mkn...
lain kali order burger cakap daging tebal...mmg layan beb...
try la... xpun try order oblong berger..mmg terbaik...

yaTy ♥ said...

archiguys87,
kat situ ada jual oblong burger gak..
but sama jerk..
tak besttt!!
mayb org nye tak pandai wat kot..