April 14, 2010

Mattop Bariani Batu Pahat..

ari isnin, time lunch hour aku kuar ngan ekin..

cik kak sorang nie ada exam.. tmpt nye dekat2 ngan ofis aku jer.. so, alang2 dia hbis exam tue dkt kol 1 gak, dia call ajak g lunch..

punya lar payah nk pikir nk lunch ape.. kat mane sume kan.. sudahnya ekin bwk g bangi.. dia nk makan nasi beriani..

aku follow jerk, lagik pun da lama tak pekena nasi beriani gak.. hehehhe..

mine!1645

ktorang g makan kat sini.. Restoran Mattop Bariani Batu Pahat.. [eh, chop2.. bariani or beriani ek?? which one eh??]

kedainya bertentang or belakang ngan PKNS Bangi.. tapi tempat dia agak tersorok or kebelakang sgt lar.. so, org tak brape nk perasan sgt.. sbb tue kot tak ramai org..

tapi bagus gak tak ramai org.. cpt skit makanan smpai..

mine!1648

nasi bariani ayam merah.. ada byk pilihan nasi bariani kat restoran nie.. nasi2 ala carte yang goreng2 pn ada gak.. cume kalo nk nasik cmpur mmg tarak.. hehhee..

mine!1647

mine is air sirap limau.. ekin pnye lak sirap bandung cincau… sila lar kacau air tue bagi sebati yerk..

terliur plak tengok sirap bandung cincau ekin.. =p

nasi bariani dia sedapppp.. cuma ayam merah dia tue cm manis skit.. owh, aku tak reti komen lebih2 bab makanan.. kang ada aku plak yg gnti Serina dlm JJCM.. hahhahaa.. [ada hati nk berangan lagik tue.. =p]

4 comments:

lily lotus said...

baper hinggit setu camtu...

Unknown said...

join lah erk...

blog awak byk cite menarik

http://mybaby-farisha.blogspot.com

Unknown said...

jomlah join blog saye...

http://putrifarihsa-kesayangan.blogspot.com

yaTy ♥ said...

kak lily,
set tue kalo tak silap yaty RM6.50..