April 12, 2010

No Strings Attached

hallu…

zaman skang nie aku percaya tetiap rumah mesti ada connection internet kan.. tak kira lar ape pn yang digunakan untuk dapatkan line internet tue..

kembali pada masa dlu2, still remember kat umah aku guna yang cara dial up tue.. perghh.. jenuh siot nk guna curik2 guna dari ibu aku tau.. curik2 guna tue satu hal, nk menunggu dpt smbungan nye pun satu hal gak.. muahahahah.. ater, time guna dial up tue kan kena cabut line tepon umah nk smbungkan kat komputer.. confirm lar aku curik2 guna time tengah2 malam.. nk2 time tue layan chat kat MIRC tue.. smpai 2 3 pagi tak tdo2 lagik ko.. padahal esoknye nk g sekolah.. perghhh kenangan sungguh..

skang pulak sumenye da berubah.. connection internet pn da byk pilihan.. tinggal nk pilih yang terbaik jerk.. jadi, meh lar kite potong potong mane2 yang patut yer.. hehhee.. maksud aku meh lar kte pilih P1 W1max..

untitled6

okeh nie info yang aku dpt dari website P1 W1max yer.. mmg berbaloi sgt package yang diorang bagi.. speed dia pun mantapppp.. so mmg da berkira2 nk tukar broadband yang aku guna skang nie ke P1w1max.. monthly fees nye pn takde lar mencekik darah..

untitled4

tapikan, aisay… kat area presint 5 nie nan adooo coverage P1 lar.. huhuhu..

kalo korang nk check tmpt korang dpt coverage P1W1max or tak, boleh check kat sini yerk.. [check ur coverage here]

nk test speed pun boleh gak.. tak ada masalah pn.. just pegi kat http://speed.p1.com.my/ or klik kat sini..

week7_img

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

p/s : P1W1max.. cepat2 wat coverage kat putrajaya yerk.. pls.. pls.. pls..

2 comments:

Adam Arjuna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
yaTy ♥ said...
This comment has been removed by the author.