March 22, 2010

Pak Hailam Kopitiam vs Mr Kaya

ari jumaat, BIL pick up aku kat komuter Subang.. then sbb my sis lum smpai lagik.. dia kan balik tumpang ofismate dia.. so, sementara nk tunggu dia smpai tue aku ngan BIL aku p lepak2 dlu kat Tesco..

smbil2 tue BIL aku tpn gak lar my sis tnye da smpai mane.. bgtau gak yang ktorang lepak kat Tesco, so mintak lar kwn dia tue anta kat Tesco sajerk..

ngah2 tepon tue, akak aku ingt makan jer.. so dia ckp nak makan kat kedai dlm Tesco tue jer..

mine!1429

bila dia smpai kat tesco, kedai nie lar yang dia nk makan..

Pak Hailam Kopitiam.. kedai nie dlm tesco shah alam sajerk.. tak yah nk p jauh2 da..

skali kan, smpai kat dpn kedai nie, ada mcm kaunter utk kte tengok menu2 dia.. akak aku pn belek2 lar menu2 nye.. da tue korang tau dia ckp ape??

fi tak nk lar abg, menu dia biasa2 jer..

lar.. tadi syg ckp nk makan kat sini..

tak nak lar.. tak jadi.. menu dia tak menarik..

sudahnya tak jadi mkan kat sini.. owh, dia sejak2 pregnant nie, mmg selera makan dia semacam jer.. cerewet dia bab mkan pn leh tahan gak.. hehehe..

so, otw kuar dari tesco tue, BIL aku suggest nk mkan kat geng corner or mr kaya..

mine!1431

Mr Kaya gak yang jadi pilihan akak aku.. huhu.. so ktorang lepak mkan kat sini jer..

mine!1432

nie pilihan aku.. penang fried kuey tiaw.. 1st time rasa menu nie kat sini.. slalu aku amek yang bihun goreng lala..

mine!1434

my sis mkan chicken chop blackpepper.. owh, sos blackpepper dia terbaikkkk siottttt.. pekat sgttttt.. best2!!

BIL aku punya makanan tak smpt nk snap.. huhuhu..

mine!1433

nie lar hasil yang aku mkan.. gigih kan asingkan taugeh tue.. aku mmg tak suke kalo ada taugeh dlm kuey tiaw goreng or bihun goreng.. tapi tue lar, lupa nk pesan tak mau taugeh.. mee goreng aku mmg tak mkan yer.. tak kire lar wat mee ape pn, tapi kalo da mee mmg aku tak mkan.. =)

kuey tiaw penang nye pn tip top ngetoppppp!! next time leh mkan cni lagik..

huhuhu… =p

No comments: