March 23, 2010

Ke Tampin, N9..

ari sabtu aku ikut my sis n BIL p tampin.. ada kenduri kawin sepupu BIL aku.. sib bek pak cik tmpt aku blajar memandu tue call awal  bagitau takde class.. kalo tak sure aku kena tinggalllllll!!!

pak cik nie ikut suke dia je tau nk skip kan class aku.. da tue tak gtau awl2… kalo gtau awal2 takde lar aku blik umah akak aku.. boleh lepak2 putrajaya tengok belon panas.. saje je tau..

ktorang gerak dlm kol 10.30.. pagi tue BIL aku basuh kete dia dlu.. sib bek lar ada baju kurung aku kat umah my sis kan.. kalo idak, tak memasal pakai jeans sajorkkk..

mine!1437

smpai kat tmpin dlm kol 12 lebih.. then jumpe semua mak n pak mertua akak aku.. abg2 BIL aku lum smpai lagik.. ingtkan nk tgu diorang sume makan sama2, tapi mak mertua akak aku da suh ktorang makan dlu.. time ktorang ngah makan tue baru diorang yang lain2 smpai..

penah dengar tak org pegi kenduri kawin, tapi tak jmpe pengantin??? hahahhah… ktorang lar yang mcm tue.. ater pengantin nye kol 2.30ptg tak smpai2 gak.. kematu von memasing duk menunggu.. org lain pn da ramai yang balik.. timing larik betul lar pengantin nie..

sudahnye ktorang gerak blik je dlu.. boleh plak time lalu kwsn umah kat blakang tue, baru kete pengantin nye smpai.. koser lar nk turun smula kan.. ngan panas membahang nye..

lepas dari sini ktorang g umah abg BIL aku.. ktorang singgah kat Melaka..

=)

No comments: