March 23, 2010

Mata dia sgt cantikkk!!!

time da kumpul ramai2 kat kenduri kawin tue.. baru lar aku kenal sorang2 nama ank buah akak aku.. hahahah.. slalu sblm nie dengar nama diorang jer, tak cam yang mane satu.. so kali nie baru leh ingt..

n salah sorang yang 1st time aku jumpe kat sini adalah si kecil bernama Naim.. Naim nie anak bongsu abg sulung BIL aku.. huhuhu

mine!1438

look at his eyes.. beautiful kan??? owh, aku terpegun sgttttt2 ngan mata dia tau.. mmg leka tengok mata dia jer.. dari jauh lagik da boleh perasan warna mata dia lain..

gerammmmmmm sgtttttt tgk mata dia… da besar t sure ramai pmpn nk nnti hahahhahah…

mine!1440

owh, dia suke je ngan camera yer.. dia tau je if aku nk snap pic dia.. laju je dia menyengih.. senyum2 sopan nnti.. ecececechhhh…

smpai skang terbayang2 mata dia..

ishhhhhh…

=)

No comments: