March 11, 2010

Semakan Daftar Pemilih..

mine!1362

hari isnin ari tue, kat ofis aku ada wat semakan daftar pemilih.. means orang2 dari SPR datang kat ofis utk wat semakan sama ada ktorang sume da daftar sbgai pengundi or belum.. kalo belum, boleh je dftar time kat sini.. dia akan ikut alamat pada IC..

mine!1355

ktorang cm biasa lar, kalo turun mmg segerombolan.. hhahahahaa…

mine!1356

1st kaunter ni utk wat semakan sama ada da berdaftar or tak.. kalo da sah2 ko mmg tak penah daftar, terus lar ke kaunter lagik satu yer..

kat kaunter sini gak boleh check yang daftar sebelum nie kat alamat mane.. so kalo nk tukar alamat pn boleh jugak.. takde masalah.. =)

mine!1360

kat kaunter nie lar utk sape2 yang baru nk daftar sebagai pengundi.. nk tukar addres pn kat kaunter nie gak.. kaunter 1st tadi mmg khas utk semakan sahaja.. =p

jom kte tengok muka2 yang lum daftar lagik.. hhehehe…

mine!1357

org pertama yang memang mengaku dari awal lagik yang dia belum daftar… kak su.. hihihihi.. pasni da boleh mengundi ye kak su.. =p

mine!1358

huhuhuhu… ni sorang lagik.. baru nk mendaftar.. =p

owh, aku da lama da daftar.. ngam2 cukup umur mmg ibu aku dah laju je bagi borang utk aku mendaftar.. so takde masalah.. turun nie pn just nk wat semakan jerk..

lagik pn, ngam2 lepas habis pilihan raya yang lepas tue, esoknye aku dpt interview SPA.. sah2 lar byk soalan dia pasal pilihanraya kan.. itu isu semasa yang paling hot time aku dpt interview.. hehhehe..

=)

mine!1361 lepas wat semakan tue, if da mmg ko da penah daftar, dia akan printkan form nie..

sudahkah anda mendaftar??

hehhehe..

=)

No comments: