March 18, 2010

My Fav Pretzel!!

otw nk kuar dari KLCC nk ke putra tue, singgah jap kat tmpt my favourite pretzel..

mana lagik kalo bukan kat auntie anne’s nie kan..

mine!1396

aku memula kenal ngan autie anne’s nie dari zaman skolah menengah dlu..

asal p City Square je mmg sah singgah sini beli pretzel.. =)

mine!1397

dari dlu lagik mmg aku akan pilih satu jenis pretzel jer..

of coz aku akan mintak yang almond pnye.. actually dia ada byk lagik.. ada cinnamon lar.. mcm2 lar.. tapi tekak aku nie mmg leh telan yang almond sajer..

mine!1398

selalunya aku beli pretzel jer.. tapi kali nie sbb da kehausan sgt kan, aku amek yang 1 set terus.. skali ngan lemonade dia..

perggghhhh.. baru ku tau lemonade dia sangattttt sedappppppp!!!!

masyammmmmm… best2..

next time semestinya aku amek yang 1 set!

No comments: