March 19, 2010

Diet ku yang ke laut!!!

kalo korang nk tau, diet aku skang mmg da ke LAUTTTTTT!~~~~

laut mane dia pegi aku tak pasti lagik.. hahhaha.. tapi mmg sah ke laut yang dalam sedalam2nya.. hehehehe…

sila salah kan ekin yer.. sbb dia lar diet aku da berterabur habis…

elok2 mlm aku tak makan nasi.. tapi start dari dpt tong gas kat umah nie, memasak je memanjang ktorang nie.. sume lauk pauk nk ditest.. da tak main da tapau2 kat Warisan sana.. bila da masak, jwbnye kena lar habiskan.. hihihi…

mine!1401

nie malam isnin pnye dinner..

ekin wat lauk paprik, ayam goreng ngan telur dadar.. time nie mmg 3 3 orang bertungkus lumus kat dapur.. mmg kecoh giler..

wpun bahan2 ktorang tak lengkap.. tapi jadi yer lauk paprik ktorang.. hahahhaha.. =)

mine!1405

nie plak lauk ari rabu mlm.. aku wat ayam masak kicap.. tapi ada kurenggg skit lar.. kicap pekat takde.. so mmg guna kicap cair semata n sos blackpepper.. kuah pn a lil bit cair.. coz kat umah takde tepung jagung.. kalo ada leh bancuh skit msuk dlm nie.. atleast takde lar kuah cair sgt…

xpe lar.. next time leh try lagik.. =)

skang nie mmg tiap2 ari blik dari ofis, ktorang singgah kat desa pinggiran dlu carik lauk.. kalo agak2 mcm byk barang nk kena beli, ktorang tuju alamanda sajork…

hermmmmm.. da bpe kilo lar aku tmbah nie ek..??? ishhh.. ish.. ishhhhh..

=p

No comments: