March 17, 2010

Shopping @ Isetan KLCC

disebabkan frust tak dpt tengok ‘my name is khan’.. aku telah memperabiskan duit beli baju.. hehheehe..

kan da, dari nk tengok movie, terbang da duit ke lain.. ahhahaha..

ala, bukan slalu pn aku wat keje mcm nie.. da alang kepalang ada kat KLCC kebetulan plak isetan ngah ada sale kan, laju je lar aku msuk dlm tue..

owh.. bukan yer.. aku bukan beli baju utk aku sendiri.. aku p kat department budak2, then aku p kat tmpt yang jual baju baby…

ye.. aku beli utk bakal ank buah nnti.. 2 bulan lagik dia kluar lar yer.. hehehe..

mine!1391

baju utk boy tak byk pilihan lar.. baju utk girl gak senang nk carik.. da lar aku nie mmg pantang nampak pink, laju je nk smbar kan.. sib bek ingt ank sedara yang nk kuar tue boy, kalo tak, ada gak dia kena pakai pink nnti.. hehehhe… =p

mine!1392

aku berkenan set baju girl yang kat atas nie.. baju dia siap ngan sluar.. tapi sluar dia jenis mcm legging tue.. ngam2 ikut kaki.. mesti comel kalo budak2 pakai nie…

mine!1390

dress kecik2 nie pn comel gak..

alonggggggg.. cpt skittttttt… next year bby gurl plak okeh!!!!

mine!1389

asal mana ada pink, laju je tangan aku snap.. hihihi.. aku suka ngan dress yang bunga2 tue.. cuteeee sgttttt!!!

mine!1393

sudah nye aku beli baju 2 pasang ngan 1 set yang utk bby gift tue.. yang bby gift nie yang dlm kotak.. aku amek set looney tunes.. comel.. warne biru..

ada baju ngan suar sume, siap ngan dia pnye sarung tangan n sarung kaki gak.. pastu ada yang kain utk wat alas bby makan tue..

time nk byr nie aku call akak aku, bgtau yang aku beli baju bby..

cuba teka angah wat ape?

ko tengok wayang lar kan..

byk lar tengok wayang.. kat KLCC tak tunjuk my name is khan..

lorrrr.. takde eh.. da tue ko wat ape??

angah g shopping baju bby.. kat isetan.. nie ngah ada sale..

terus dia bantai gelak.. da tue laju je dia report kat BIL aku yang aku beli baju bby.. hehheeh..

nie last lar beli baju2 newborn utk dia.. pasni nk carik baju yang bsar2 skit..

sangat sronok shopping utk org baru..

=)

No comments: