March 10, 2010

Mobile Fair @ PAS

masa pegi Plaza Alam Sentral hari sabtu tue, baru ktorang tau kat situ ada wat Mobile Fair..  start dari 4hb hingga 7hb March.. disbbkan ktorang pn tengah rushing sgt ari sabtu tue, jadinye ari ahad ktorang datang smula kat PAS nie.. dtg kali nie bwk skali lar O2 akak aku yg hmpir2 nk biol tue.. hehhe..

mine!1354 smpai kat PAS nie ktorang g carik dlu tmpt yg ada jual bateri O2.. sib bek kat tingkat 3 tue ada kedai NOKIA yang jual bateri O2 nie.. alhamdulillah, bila msukkan bateri baru tue O2 akak aku leh hidup.. sah2 lar bateri dia yang sblm nie da kedaung nk mmpus.. hehhe..

yang paling sronok of coz lar BIL aku.. sbb dia xpyah nk kuar duit beli hp baru… hahahhha..

mine!1348 da selesaikan O2 akak aku, ktorang pusing2 kat bwh.. area mobile fair nie.. tak sume booth pn yang ktorang singgah.. just jenguk2 mcm tue..

nie yang Corby Cool dari Samsung.. price RM440.. 1 year guarantee.. guarantee dari pihak Samsung sendiri, bukan dari kedai yang bli barang nie.. menarik gak hp nie.. jenis touch skrin.. =)

mine!1349 ktorang end up kat sini belikan hp utk ibu jer.. tue pn carik yang simple sajorrrkkkk.. beli yang canggih manggih kang bukan dia reti pakai pn.. huhuhuhu.. tak pn nnti adik aku mintak tukar hp.. dia tu bkn betul sgt.. pale kelentong tak hilang2.. wakakakaka…

hah, tue yang memboyot ke depan tue perut akak aku lar tue.. hihihiihi..

=p

No comments: