March 29, 2010

My New Hair.. =)

yabedaaaabedoooooo!!!

rmbut ku sudah dicut cut.. hehehehe..

CEE_3010

panjang mcm nie masa bulan 5, 2009.. last year.. masa wedding my sis..

pandai2 korang lar yer bygkan kalo da 10 bulan dari bulan 5 tue cmne pnya panjang da rmbut aku.. mmg aku tak penah potong pn, skit pn ilek..

jadinye, tahap kerimasan mmg da melampau2.. nak2 pulak ngan cuaca yang panas membahang skang nie kan.. mmg lar nafsu aku nk pendekkan rmbut tue naikkkkk jer..

ari ahad last week, lepas blik dari Midvalley tue, kebetulan ekin msg aku tnye bila aku balik.. aku pn gtau lar yang aku da otw.. so aku ajak dia teman g mane2 je, aku nk g potong rmbut.. rimas tahap maksimum!

ekin pick up kat putrajaya sentral, then trus g the mines.. pusing2 merata carik kedai gunting rmbut, then terus aku pegi ke ape ek nama kedai tue.. tak ingt lar.. tapi RM16 jerk potong nye.. bagus… murah jugak.. terus byr kat mesin dia, then masuk dlm suh org tue potong bgi pendek..

mine!1504

taraaaaaaa…

sudah pendek… owh,nie aku iron sendiri.. rebonding kena tunggu aku balik jb.. aku da biasa wat ngan kazen aku jerk.. snang ckit.. harga pn boleh tahan murah.. kata sedara kan?? hahahha.. [amek kesempatan japs]

kalo tak cina kedai tue nk biar rmbut aku panjang skit.. tapi aku suh dia pendekkan lagik skit.. sbb nnti2 dia panjang balik..

bila nk blik jb ek.. my sis blik next week.. sure aku tak dpt ikut.. sbtu ahad ada kelas driving.. mlas nk skip.. ckup2 lar pak cik tue je yang skip kan kelas aku.. hihihi..

=)

No comments: