March 16, 2010

Melayan budak kecik..

ari jumaat mlm, singgah umah mak ngah aku dlu kat subang jaya..

bila da singgah sana dlu, kena lar layan anak sedara sorang nie kan.. sape lagik kalo bukan yasmin zara.. lagik dia tengok ktorang yang datang.. lagik menjadi2 manja n gedixxx dia… hahhahaa…

mine!1378

time nie grandma nye nk solat, kena lar ktorang alihkan perhatian dia.. tue yang bersepah mainan dia ktorang lambak kan kat lantai..

sudahnya aunty2 dia yang jakun tengok mainan dia.. hahahhaah…

mine!1382

dia da malas nk layan mainan dia tue, dia berkenan plak ngan wallet BIL aku.. hehhehe..

habis sume duit dia kuar kan..

zara bg kat mak ngah ek.. mak ngah takde duit nie.. cian mak ngah..

betul koooooo.. sume duit dlm tue dia kuarkan selai2 dia bagi kat aku.. org lain mintak sume mmg dia tak layan.. nk2 bila mak ngah dia blakon ala2 hepy gile dpt duit dari dia kan.. lagik lar laju dia hulur kat mak ngah nye.. hihihih…

mine!1383

penuh khusyuk kan dia nk mengeluarkan duit tue sume.. hehehhe..

da settle sume duit dia bagi kat aku, dia men benda lain plak..

mine!1385

tue dia tengah berlakon ala2 org ngah solat.. pndai je ajuk cara org solat..=)

ktorang siap mkan sume lar kat umah mak ngah aku.. ingtkan nk singgah kejap jer. sudahnya berjam2 gak kat situ.. nk2 bila da start bercerita, lagik lar lajuuuuuu je masa berjalan.. =p

mine!1386

time ktorang nk balik tue, dia tak mau berenggang langsung ngan BIL aku.. berkepit jer.. sudahnya bawak lar dia pusing seround nek keta dlu.. bila da pusing seround, baru dia nk p kat grandma dia.. tue pn muka da sedih cebik2 da.. tak lama je pn.. agah2 dia da gelak smula..

=)


No comments: