March 17, 2010

Vincci KLCC..

lepas da selesai beli baju bby tue sume, aku p lar msuk Vincci.. nk carik kasut sepasang.. da lama tak beli kasut.. rindu plak.. hehehehe..

tak lar.. sbnrnye da mmg berkenan ngan satu kasut kat Vincci.. ari tue p jengah kat Alamanda.. tapi time tue tak bli lagik coz lom ada sale.. tue yang tunggu dlu..

nie alang2 kat Vincci pn da start sale, tue yang masuk jengah..

mine!1395

sekali koooooo.. packkkkkk gile dlm tue.. ramai bebenor org menerai kasut dlm nie.. mentang2 lar tengah sale kan.. =)

da mcm nie pnye ramai org, aku nk mencari kasut idaman aku tue pn payah gak lar.. kena lar nyelit2 skit kan.. nk2 belah kasut high heels, lagi org kerumun berbanding ngan tmpt sandal kan..

mine!1394

kasut kat dlm nie pn da tunggang terbalik kooooooo!!!

takde nye nk susun cantik2 mcm slalu.. sume da bersepah2..

time sale mmg mcm nie lar kan jadi nye..

bila da sepah2 cmnie, aku pn takde mood da nk mencarik kasut yang aku berkenan tue.. sudahnye terus kuar jerk.. =p

confirm lar aku p carik kat Vincci Alamanda nnti.. huhuhuhu..

No comments: