March 22, 2010

Pesta Belon Panas Putrajaya

last week kan kat putrajaya ada wat fiesta belon panas antarabangsa.. sedihnya, tak dpt pegi pn.. :(

tapi takpe, dari ari khamis n jumaat, tiap kali nk p tapau breakfast kat perbadanan, mmg nmpk gak belon panas nye dari jauh.. okeh lar gak kan, takde lar kempunan tak nmpk langsung kan.. hehee..

mine!1410

tue dia.. nmpk sipi2 jer.. owh, masa hari khamis pagi tue, siap nmpak lagi beberapa belon panas yang tengah dok terbang2 di udara.. besarrrrr gilerrrrrr.. ada gak yang mcm ngah nk landing kat kwsan kosong sebelah masjid.. atleast ada lar gak merasa nmpk dia nek ke udara sume kan..

mine!1427

petang jumaat plak, masa maniey anta sluar tue, dia nk anta aku ke Putrajaya Sentral terus.. so mmg lar lalu kat area belon panas nie..

da petang nie pn ramai gak orang.. kalo dpt beli belon2 comel yang diorang jual tue pn best gak..

tapikan time lalu da petang nie, belon panas nye takde pn.. aku pn tak tau mana pegi belon2 tue.. da naik2 tak turun2 agaknye.. huhuhu..

mine!1428

nie kan, nk snap pic lain, tersnap pic toilet laks.. hahahhaha.. tepek je lar ek..

kesimpulannya kan, aku sngt bengang sebab tak dpt pegi pesta nie.. kalo aku tau awal2 yang aku takde class memandu last week, sure aku stay putrajaya lepak2 ngan  budak umah..

nie sume slah pak cik tmpt memandu tue.. pagi sabtu tue baru hegeh2 nk call aku bgtau takde class.. aku call dari pagi jumaat tak mau plak angkat..

bengang jerrrrrr!!!

No comments: