March 8, 2010

Kuey Tiaw Sup..

ari jumaat mcm biasa lar kan, pas blik keje aku gerak p umah my sis..

akak aku pick up aku kat komuter batu 3 dkt kol 8.30 gak lar.. kematu vontot duduk kat situ tunggu dia blik dari ofis.. BIL aku tarak, mlm baru smpai.. dia outstation kat Sabah..

so, utk dinner akak aku da tapau siap2 dari tmpt dia utk ktorang nnti.. dia belikan kuey tiaw sup kat BSKL tak silap aku.. lunch hour dia p sana ngan ofismate dia.. so dia bungkus kan skali..

smpai2 je umah, terus prepare utk dinner, coz BIL aku pn da otw nk smpai umah..

mine!1326 nie lar kuey tiaw nye.. masa tapau tue asingkan lar kuey tiaw nye.. kalo tak mau kembang.. hehhee..

so masa panaska sup nye, letak lar skali kuey tiaw dlm tue..

mmg terbaikkkkkkk lar kuey tiaw sup BSKL nie..

sedappppppppp sgtttttttttttttttttttttttttttttttt!!

dpt kat ktorang ber3.. sah2 lar licin mangkuk tue ktorang kerja kan..

hehhehe..

=)

No comments: