August 16, 2011

The Zookeeper!

balik dari berbuka kat balakong tue.. ktorang bertiga decide nk g tgk wayang.. tuju alamanda aje lar.. tapi sblm tue singgah umah dlu.. sbb nk amek shawl.. kang ada meringkuk kesejukan dlm panggung kang..
marniey the piranha.. hahahhaa.. awal2 muka da rupa piranha, sekali dia bantai gelak plak.. hampeh jerk.. owh, time en tunang dia takde, blh lar wat pangai giler2 mcm nie.. huhuhu..
ble eh citer pasal keter2 nie nk kuar?? nk tengokkkkkk!! mcm best jerk.. kena usha website GSC slalu lar jawabnya..
2 crite nie mmg confirm kena tengokkk nnti.. dedua kuar time raya.. pastu nk tengok jugak Raya Tak Jadi.. tue confirm lawak gilosssss.. ater, ada Johan ngan Apek kan.. huhuhu..
so mlm tue ktorang ber3 tgk cite The Zookeeper.. okeh, cite nie pun not bad gak lar.. mmg fun sepanjang jalan crita tue.. kalo aku jadi zookeeper tue pun terkejut beruk bila dpt tau yg haiwan2 kat situ boleh bercakap..

aku kalo kena part kelakar mmg aku bantai gelak kaw2 lar kan.. nasib lar sape yg duduk sblh aku.. da lar ktorang pilih seat mmg yang tengah2 menghadap screen besor tue hah.. puas giler tengok!
mcm biasa jugak.. bekalan di dalam pawagam.. skang nie mcm da kemaruk ngan nugget kat GSC nie lar.. but this time aku amek yg small jer.. ater, jenuh nk perabiskan yang large kot.. 15pcs.. leh kekembungan aku dlm tue nnti.. 6pcs nie pun da senak perut nk perabiskan..

air wajib lar aku amek milo ice.. tapiiiiikannnnnnn.. da lama tau x minum air gas.. mcm teringin lar plak.. aishhhh..

=p

No comments: