August 10, 2011

JCO!

owh, mencik sungguh... wlw tue suka tau melawak ngan aku.. ko da kenapa, bila entry takde gmbar ko leh publish.. bila entry ada gmbor, ko tak leh publish?? owh, #sentapngankowlw!

biar lar aku bwk diri gune blogger in draft segala bagai nie.. wpun kadang2 wat aku sakit jiwa.. redha aje lar yerk..

so, balik dari berbuka ngan kwn2 tue, kan aku ada tapau JCO sesiap masa kat KSL Mall tue.. smpai umah ape lagik kan.. kenduri JCO lar..


xsmpt nk tangkap full pic sume donut.. bukak2 penutup je da kena serbu.. hehehe..

miqhael tak heran pun.. sbb dia sedap melayan fries mcd sesorang atas riba aku.. pak cik2 dia mintak pun, nan hado dia bagi nye eh.. smpaikan adik aku no 3 tue men seluk je tangn dlm bekas fries.. tue pun si kecik da cebik2 mulut..

ibu aku xdanya lar dia nk layan makan donut2 nie.. dia tengok je ktorang anak beranak makan..

nape lar kat putrajaya nie tarak JCO!

=p

2 comments:

HarLisz said...

JCO ni stand for what kak?

haha WLW buat hal lagi ke? yang aku pnya dah ok..hehehe..me loike :)

*ayu the sun* said...

lama gila akak x telan JCo ni....
huhuhuh

sedapnya nampak........