August 2, 2011

Welcome Dhia Medina =)

hari ape ek nie.. tapi last week lar.. ktorang bertiga decide nk g spital waktu lunch.. kalo tak silap aku hari khamis lar.. hah, betul lar hari khamis..

ke spital buat ape?? hehehehe.. menjenguk n melawat 'orang baru'.. iyooooo.. mak yong Bet da meletoppsssss!!

so plan ke sana ngan farah n lis.. dorang gerak berdua sbb dedua org cuti.. sorang cabut gigi, sorang lagik menjadi bby sitter.. muahhahah.. aku gerak dari opis terus lar ke spital.. sib bek dekat jerk..

mula2 kasik tayang gmbar mak yong yg baru lepas meletopsssss!! sombab ek muka ko.. owh, Bet kena vacuum gak yerk.. sbb dia tak reti meneran ke ape tah.. next time ko kena praktis meneran tau kak.. aku tolong pusssssshhhhh pusssshhhhhh!! huhuhuhu..

xpe lar, vacuum pun vacuum larrrrrr.. janji baby ngan ibunya dedua selamat..

nk tengok ke rupanya anaknya???

jeng jeng jengggggg..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

welcome Dhia Medina.. =)

sodap eh nama.. mcm nama dlm novel yg aku penah baca jerk.. heheheh..

rmbut dia sgt lebattttt!!

tapikan, xdpt pegang pun baby Bet nie.. xpe, esok2 da balik putrajaya, boleh g jenguk lagik..

kt spital nie aku jmpe 2 baby.. 1 anak Bet, 1 lagi anak buah Lis.. cik kak nie kan jadi bby sitter. jadinya nk ke spital, kena lar angkut anak buah nya sekali.. hehehe..

nama panggilan adalah Shasha B.. da mak su dia panggil gitu, aku pun follow aje lar.. heheheh.. owh, muka dia masam mencuka je tau mula2.. tapi bila da dengar acik dia nie dok berborak2 melayan dia, baru lar reti nak sengih..

udahnya terus tdo.. sbb mesti dia pk 'amenda lar acik nie pot pet pot pet dari tadi tak sudah2.. bek lar pejam mata kasik layan tdo..' hahhahaha..

plan asalnya nk jmpe mira ngan orked skali.. tapi mak cik sorang tue lmbt benor smpainya.. so ktorang bertiga gerak balik dlu..

Bet, bila lagik mau no 2?? hahahhaha..

=p

No comments: