August 10, 2011

Diari Ramadhan 1432H : Day 8

hari ke7 Ramadhan, aku tak larat da nk snap pic.. ater, hari tue lar baru balik dari jb kan.. smpai SA ktorang terus g bazar kat dpn KPJ sana.. ibu aku ada tapaukan ktorang smbal udang.. so konon2 nk carik lauk tambahan lar.. sudahnya beli murtabak sama popia sajer..

time berbuka tue akak aku goreng lar telur dadar.. lepas tue tmbah dengan miqhael yang buat perangai menguji kesabaran ktorang bertiga.. hahhaha.. adik2.. mcm2 ko nie kan..

so, hari ke 8 plak akak aku tapau lauk siap2 dari ofis dia.. sib bek lar kan.. kalo nk tunggu aku yg tapau lauk mmg tak smpt lar..

nie lauk2 n kuih muih yang akak aku tapau sesiap.. so smpai umah, terus zasss masak nasi n buat air.. lauk2 nie dlm kol 7 cmtu baru ktorang start panaskan..
asam rebus.. sedaaaaapppppp!!!
udang masak ape tah ngan kentang goreng berlada.. kentang tue best gilakkkkk!! da lar nipis2.. cili dia pun besttttt!! ada gak ikan masin n telur masin..
nie plak ikan keli berlada ngan ikan pari bakar.. ikan pari bakar tue standard lar cicah ngan smbal air asa.. sib bek smbal air asam dia pun tip top!

kali nie ktorang berbuka, miqhael proper skit.. sbb dia pun join sekaki makan.. tapi hujung2 bila dia da kenyang tue mmg dia buat main je lar..

settle makan, terus angkut si kecik tue pegi mandi.. berlomakkkkkkk!! padahal bagi makan jer.. abis baju kicap2 sume..

hari nie tak tau ape plak kerenah dia.. huhuhu..

=)

No comments: