August 22, 2011

Diari Ramadhan 1432H : Day 18


hari khamis ari tue, aku kena stand by utk balik SA.. so baju sume mmg da prepare dlm keter.. tunggu akak aku roger call suh balik sana jerk.. coz BIL aku ada keje kat Sabak Bernam tak silap aku..



so kol 5 cmtu aku da kuar opis.. tapi sbb akak aku tak col lagik, aku balik umah dlu lar.. tukar baju.. smbil2 tue boleh minum! hahahah.. bendera jepun menjelmakan..



settle sume, akak aku call, aku pun challo lar.. tapi sbb akak aku tak smpt beli lauk, so ktorang plan makan luar.. jadinya aku kena lar p pick up anak buah aku dlu.. dlm hati da doa da jgn lar dia ikut mak su nya kuar p bazar.. budak nie rajin mengekor.. hahhah..



smpai2 umah mak cik tue je dia baikkkkkk pnye ngah tdo.. tapi dengar sore org bagi salam, terus celik mata dia.. zassss bangun terus duduk.. tpi muka mamai jerk.. settle kt umah mak cik tue, msuk umah akak aku plak.. amek barang dak kecik nie.. terus zasss ke keter..



aku kena pick up akak aku kat umah kak ina.. so gerak lar ktorang berdua ke seksyen 10 sana.. sib bek ingt jalan.. aku nie mmg bermasalah utk ingt jalan.. huhuhu..



dlm keter, hp kena lar serah pada dia.. kasik dia leka men tekan2.. itu pun ada hati mintak stereng keter.. byk lar cantik kan.. dlm botol besar tue ada kismis.. seboleh2 dia suh aku bukak..


sudahnya nk kasik dia duk dendiam, aku kuarkan gula dari handbag aku.. kasik dia pegang.. tapi mmg confirm lar dia suh aku bukak kan.. so kasik gigit pecah 4 gula tue, baru aku suap kan kat dia.. ada gula dlm mulut dia meleka je lar main hp..



tapi plan nk buka kat luar tak menjadi.. kak ina suh buka umah dia.. so berbuka tue ktorang makan bihun goreng, cucur ikan bilis ngan roti boom! air milo ais.. konyanggggggg!!



=)

No comments: