August 23, 2011

Diari Ramadhan 1432H : Day 19

hari jumaat ari tue, mcm biasa.. balik keje terus kentung kentang kat dapur.. wpun sebenarnya time tue tak pose pun! eh, wpun x pose, takde lar aku nk g makan time tengah hari yerk.. tgh hari tue balik umah aku bantai tido sajerk..

so sbb marniey berbuka ngan opismate dia, jadinya aku goreng2 je lar ape yg ada dlm peti ais.. yg penting, xmo nasi da.. penat oooo makan nasi jer.. godek2 fridge, jmpe sosej ayamas yg aku beli.. so balun cmpak2 je dlm kuali..


settle goreng, terus ngap depan tv.. huhuhu.. owh, aku suka ayamas pnye sosej yg kat dlm ada cheese.. yummyyyyyyyy!! 1 pek tue aku bedal sesorang pun no hal.. huhuhu..


ater, ingt kenyang ke makan sosej semata2 je kan.. malam sikit wajib lar aku selongkar fridge lagik.. hahhaha..

kali nie kasik bedal eskrim walls plak.. hazelnut brownies.. lagik lar sedap ngap2 dlm mulut smbil layan tv.. agak2 da cair skit, msuk fridge smula.. melapor lagik, kuarkan smula.. huhuhu..

eh, eskrim nie ada lagik.. x habis pun aku makan.. x larat ooo nk kasik perabis..

=p

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

ingatkan apa ler.. rupanya sosej.. hahahaha